Frequently asked questions šŸ¤”

Als je speler offline is, dan zie je in het scherm ‘screens’ een rood bolletje staan. Dat betekent eigenlijk altijd dat hij geen verbinding heeft met het internet. Check even of de kabel in de speler zit, of dat er helemaal geen internet is door een (lokale of landelijke) storing.

Steek een muis in Ć©Ć©n van de usb-ingangen van de speler. Klik 5x Ā op je muisknop linksboven in het scherm. Eventueel is de Pin 0000. Ga dan naar Device Preferences – About –Ā Status.

Wanneer een speler groen is, maar niets doorgeeft (je ziet in de playlist dat de content/afbeelding op loading staat. Grijs bolletje rechtsbovenin). Klik op het rondje achter het scherm. Rechts verschijnt in het midden van het menu Reboot. Klik dan op app en dan op REBOOT APP.

Zeker! De spelers kunnen zowel bekabeld als onbekabeld gebruikt worden.

Is het nodig om een speler te resetten? Klik hier.

Het kan, maar het is echt niet nodig. We hebben eventueel wel een uitleg om je op weg te helpen, deze kun je hier downloaden.

Yup, voor ieder scherm heb je een aparte speler nodig.

Zeker, hetgeen je hebt gestuurd naar je speler onthoudt hij totdat je weer verbinding maakt.

Heb je een nieuw scherm? Lees hier hoe je deze in de software zet.

Reset de Mifi door de grote ronde knop 3 seconde ingedrukt te houden. Wacht 5 seconde en druk de knop nogmaals in om de Mifi weer in te schakelen.

Wanneer we geen gebruik kunnen maken van het netwerk van de klant maken we gebruik van Mifi. Je kunt dit vergelijken met een telefoon met een hotspot. Een telefoon hersteld zichzelf wanneer er een storing is geweest bij een provider. Deze kastjes kunnen dat helaas niet. Dus zie je op het display (eerst even de ronde knop 1x indrukken) de data niet lopen, of er is geen wifi symbool, herstart dan de mifi. Dit doe je door de ronde knop 3 seconde in te drukken. Zo gaat hij uit. Wacht even een paar seconde en druk de knop wederom 3 seconde in. De mifi start opnieuw op en zal weer met een verbinding komen.

Dit betekend dat de speler geen stroom heeft. Controleer of alle stekkers wel vast zitten of in het stopcontact zitten. De aansluitingen op de kleine schermpjes kunnen los raken door veelvuldig schuiven in verband met schoonmaken van de uitgiftes.Ā 

Controleer of ECO-modus, wekmodus, snelstartmodus en/of aanwezigheidssensormodus zijn uitgeschakeld. Deze modi worden geactiveerd en gedeactiveerd door naar de televisie-instellingen te gaan.

Kom je er niet uit? Je kunt altijd contact met ons opnemen. Maar wat vaak ook helpt, hoe simpel ook… Overal de stekkers eruit en er weer in. Vaak wil dit toch wel helpen.